Індивідуальний план роботи під час карантину 12.03-18.05.2020 р.
Розробка плану роботи на час карантину.
Тиць Ірини Петрівни
Дата
Зміст роботи
Години
12.03
1. Розробка плану роботи на час карантину.
2. Упорядкування документації.
3. Інформування батьків про віддалену роботу
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
Viber
13.03.
1. Опрацювання статті «Що батьки повинні знати про коронавірус: консультують МОЗ і МОН».
2. . Підбір завдань для виконання дітьми з батьками.
9.00-11.00
11.00-13.00
16.03
1. Опрацювання статті «Що батьки повинні знати про коронавірус: консультують МОЗ і МОН».
2. Розробка дидактичного матеріалу для гри: «Четвертий зайвий»
3. Підготувати консультацію для батьків: «Психологічні особливості дітей шкільного віку»
4. Пошук літератури за темою самоосвіти
9.00-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00
17.03
1. Перегляд вебінару «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження»
2. Опрацювання навчально-методичного посібника «Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої школи.
»
9.00-11.00
11.00-13.00
«Комунікативно-мовленневий розвиток дошкільників» Л.В.Тур
18.03
1. Підбір завдань для виконання дітьми з батьками.
2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину.
9.00-11.00
11.00-13.00
Інтернет, література, план роботи
19.03
1.Добірка матеріалів до батьківських зборів.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у освіті.
9.00-11.00
11.00-13.00
20.03
1.Виготовлення дидактичної гри з логіко-математичного розвитку
2.Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку мовлення.»
9.00-11.00
11.00-13.00
23.03
1.Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами
2.Дистанційна онлайн консультація для дітей які потребують допомоги
9.00-12.00
12.00-13.00
l
24.03
1.Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у шкільній освіті.
9.00-12.00
12.00-13.00
25.03
1. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
4. Опрацювання матеріалів за темою самоосвіти
9.00-11.00
11.00-13.00
26.03
1. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми проблемами
2. Опрацювання навчально-методичного посібника «Буду добре вимовляти»
9.00-12.00
12.00-13.00
27.03
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у освіті.
2. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми проблемами
9.00-11.00
11.00-13.00
30.03
1.Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми проблемами.
2. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми проблемами
9.00-11.00
11.00-13.00
31.03
Опрацювання фахової літератури.
2.Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи
9.00-11.00
11.00-13.00
01.04
1.Перегляд вебінару Вправи та завдання для читання та розвитку мовлення .
2. Розробка дидактичного матеріалу для гри: «Що зайве?».
3. Підготовка карток для занять.
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.00
02.04
1. Розробка конспектів занять.
2. Опрацювання статті: «Шкільне онлайн-навчання».
9.00-11.00
11.00-13.00
03.04
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у логопедії
2. Робота за темою самоосвіти
9.00-11.00
11.00-13.00
06.04
1.Упорядкування портфоліо дитини. 2.Упорядкування портфоліо асистента вчителя.
9.00-12.00
12.00-13.00
07.04.
1. Опрацювання статті «Що батьки повинні знати про коронавірус: консультують МОЗ і МОН».
2. . Підбір завдань для виконання дітьми з батьками.
9.00-11.00
11.00-13.00
08.04
1. Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.
2. Підготувати консультацію для батьків: «Психологічні особливості дітей шкільного віку»
3. Пошук літератури за темою самоосвіти
9.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00
09.04
1. Розробка із групою фахівців, які створюють індивідуальну програму розвитку, дистанційне вивчення особливостей діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, оцінка навчальних досягнень учня, оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, вивчення та аналіз динаміки розвитку учня. Корекція індивідуальної програми розвитку.
2.Опрацювання навчально-методичного посібника «Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої школи.
»
9.00-11.00
11.00-13.00
10.04
1. Підбір завдань для виконання дітьми з батьками.
2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину.
9.00-11.00
11.00-13.00
Інтернет, література, план роботи
13.04
1. Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у освіті.
9.00-11.00
11.00-13.00
14.04
1.Виготовлення дидактичної гри з логіко-математичного розвитку
2.Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку мовлення.»
3. Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
9.00-11.00
11.00-13.00
15.04
1.Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами
2.Дистанційна онлайн консультація для дітей які потребують допомоги
9.00-12.00
12.00-13.00
l
16.04
1.Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у шкільній освіті.
9.00-12.00
12.00-13.00
17.04
1. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури
4. Опрацювання матеріалів за темою самоосвіти
9.00-11.00
11.00-13.00
21.04
1. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми проблемами
2. Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.
9.00-12.00
12.00-13.00
22.04
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у освіті.
2. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми проблемами
9.00-11.00
11.00-13.00
23.04
1.Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми проблемами.
2. Підбір текстів для читання учня з батьками.
9.00-11.00
11.00-13.00
24.04
1.Опрацювання фахової літератури.
2.Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи
3.Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.030
Дата Зміст роботи Години Примітки
27.04 1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину
9.00-12.00
12.00-13.00
28.04. 1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів та розміщення матеріалу на сайті закладу.
9.00-11.00
11.00-13.00
29.04 1. Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання
9.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.00
30.04 1. Виготовлення індивідуальних завдань .
2. Опрацювання навчально-методичного посібника «Організація інклюзивного навчання в закладах загальної середньої школи.
»
9.00-11.00
11.00-13.00
04.05 1. Підбір завдань для виконання дітьми з батьками.
2. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину.
9.00-11.00
11.00-13.00 Інтернет, література, план роботи
05.05 1. Онлайн консультація батьків
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.
4. Пошук нових вправ для розвитку дрібної моторики рук.
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
06.05 1.Виготовлення дидактичної гри з логіко-математичного розвитку
2.Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
9.00-11.00
11.00-13.00
07.05 1.Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами
2. Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я».
9.00-12.00
12.00-13.00
l
08.05 1.Виготовлення дидактичного матеріалу.
2.Робота над темою самоосвіти
9.00-12.00
12.00-13.00
12.05.20
Підготовка індивідуальтного плану роботи та самоосвіти
асистента вчителя в інклюзивному класі на період карантину. (3 год.)
Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.) дистанційна
наявність плану, його реалізація
13.05.20
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах «Всеосвіта», « На Урок» ( пошук, реєстрації для участі у вебінарах) (2 год)
Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (2 год.)
Опрацювання фахової літератури «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник» ( 1 год) дистанційна
реєстрація на сайтах
соціальні мережі,
Viber
( електронний варіант книги)
14.05.20 Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.)
Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. дистанційна
очна
( робота з документацією) ( електронний варіант книг)
15.05.20 Дистанційні онлайн-консультації для дітей з ООП (3 год.)
дистанційна
соціальні мережі,
18.05.20
Виготовлення дидактичного матеріалу для подальшої роботи в інклюзивному класі. (2 год.)
Дистанційні онлайн-консультації для батьків. Інструктаж « Оголошений каранти- це не канікули!»(1 год.)
дистанційна
1
19.05.2020
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Внесення оновлених даних до ІПР.
9.00 - 11.00
11.00-13.00
2
20.05.2020
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з вчителями продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 6 класу та розміщення матеріалу на сайті закладу.
08.00 - 10.00
10.00 - 13.00
3
21.05.2020
1. Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2. Перегляд вебінару «Формування ключових компетентностей у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами корекційно-розвиткової роботи як умова їх соціальної інтеграції»
9.00 - 10.30
10.30 - 13.00
4
22.05.2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2.Підбір завдань для корекційних завдань
9.00 - 11.00
11.00 -13.00
5
25.05.2020
1.Заповнення журналів обліку роботи асистента вчителя.
2. Робота з методичною літературою.
9.00 - 11.00
12.00-13.00
6
26.05.2020
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Внесення оновлених даних до ІПР
08.00 - 10.30
10.30-13.00
7
27.05.2020
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Робота з методичною літературою
09.00 - 10.00
10.15 - 12.00
8
28.05.2020
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
09.00 - 13.00
.
9
29.05.2020
1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів"
09.00 - 12.00